CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 23. august 2012

Boktema: Dette leser jeg nå


Det var på tide at jeg fikk skviset inn en torsdagtema som er hos Anettes Bokboble. Denne gangen skal du vie et innlegg til hvilken bok eller bøker du leser for øyeblikket. Så skal du legge igjen linken til ditt innlegg her etterpå og kanskje du oppdager noen nytt.
Denne boka leser jeg i forbindelse med "Bokbloggerturnéen" og  jeg har kommet godt i gang.

Boken handler om:
Hun er 16 år og blir stjålet på en flyplass. Hun er på ferie med familien. Han tar kontakt med henne på flyplassen i Bangkok og spør om han kan få spandere noe å drikke. Det er akkurat som om hun har sett ham før, men hun klarer ikke å plassere ham. Han heller noe i drikken hennes. Viljeløst, som i en døs, blir hun tatt med til Australia. Der ute i den australske ørken har han planlagt og tilrettelagt alt for at de to skal bo sammen. Det er bare henne han vil ha. Og han har villet ha henne siden han så henne i England for mange, mange år siden. Han tenker at bare hun får tid på seg, vil hun elske ham. Og det merkelige er at hun blir glad i ham også - etter en stund.

Boken er forfattet som et brev til han som tok henne fanget. Rystende, skummelt og medrivende skrevet.



Hvilken bok leser du nå?

8 kommentarer:

Anonym

Spennende! Den gleder jeg meg til å lese hva du skriver om. Det kunne absolutt være en bok vi må kjøpe inn til biblioteket.
Ønsker deg en riktig fin kveld!

Birthe

Ja, dette virker som rystende lesing! Spesielt det aspektet hvor hun blir glad i ham på en måte, en del som virker skremmende. Blir interessant å høre hva du synes om boken når du har lest den ut :)

Gråbekka`s Blogger

Virker som en veldig spennende bok:) Kunne godt tenkt meg å lese denne:) Veldig fint bokomslag på denne også:) gleder meg til å høre mer om den:) Ha en fin kveld!:)

Beathe

Denne leste jeg en omtale på inne hos Bokelskerinnen og har satt den opp på TBR listen min, den virker som en bok jeg kunne tenkt meg å lese. Gleder meg til å lese hva du syntes om den.

SigridfraEnget

Så spennende. Virker fengende.

Anette

Nydelig bokomslag, denne boken ble jeg obs på i går, så den står allerede på leselisten :) God helg og klem fra Anette :)

Julie

Denne har jeg lyst til å lese. Gleder meg til å høre hva du synes om den. :)

Nina C.

SVAR TIL:
ASTRID TERESE: Boka er bra det jeg har lest og det er en sånn bok du har litt problemer å legge fra seg.

MELUSINE: Ja,det er en rystende bok og jeg er spent å se hvordan det ender. Skal skrive om en i bokbloggerturneen på torsdagen som kommer. :) Så stay tuned:)

GRÅBEKKAS BLOGGER: Anbefaler boken nå allerede:) Er ikke helt ferdig,men begynner å nærmer meg.

BEATHES BOKHYLLE: Skal skrive om "stjålet " på torsdagen som kommer i forbindelse med bokbloggerturneen:) Kan anbefale boken nå:)

SIGTRID FRA ENGET: Boka er spennende ja:)

ANETTE: Bra at den er på leselisten din:)

JULIE: Så fint å høre:) Begynner å nærme meg slutten på "stjålet":)

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! Den vil vises etter jeg har godkjent den! Velkommen tilbake skal du være!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...